links boven

dinsdag 18 november 2014

Herfst 2014

Daar ben ik weer!
 Even een tijdje niet aan bloggen toegekomen....
Op de een of andere manier ff wat anders...
Ook een kleine break wat internet betreft...
Alleen via Facebook aktief, via mijn telefoon
Is een wat sneller medium,
waar je veel directer met gelijk gestemden kan communiceren!


Ook zijn er zoveel leuke Haakgroepen 
 te vinden op Facebook!
Ook ik heb daar 2 Haakgroepen Lindevrouwsweb natuurlijk
Even aanmelden en je wordt toegelaten!


Ook voor andere hobby's interesses zijn er 
zoveel groepen te vinden,
waar je gelijkgestemden vind!
De moeite waard op dat eens te verkennen!


Ook op Google+ zijn er een hoop communities
 en haakgroepen,
zowel nationaal als internationaal.
Je hebt daar bij voorbeeld ook de Dutch Crochet group
https://plus.google.com/communities/107759516992263750536 
en ook Haakmaaraan is er te vinden 
https://plus.google.com/communities/105612427189068499610


Je hebt er wel een Gmail-account voor nodig!
Ook daar kan je een hoop vinden en delen en uitwisselen.

Ook ik heb wat haken betreft het even rustig aan gedaan, 
maar ben nu weer vol op
aan de slag!

Binnenkort op dit blog leuke patronen
 en eigen haaksels etc.

Liefs groetjes Lindevrouw

3 opmerkingen:

  1. Zo te horen heb je het mar druk met alle social media. En hoe meer je vindt, hoe meer het gevoel van te weinig tijd toeneemt. Of heb jij daar geen last van? Ik ben nu al nieuwsgierig naar jouw nieuwe haakprojecten.

    Groetjes en veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad heb ik het gevoel te weinig tijd te hebben Amber, maar dat komt ook dat ik veel dingen leuk vind, maar je hebt maar een tijd en daar moet je het meedoen, dus soms moet je dingen voorbij laten gaan helaas.

      Verwijderen
  2. Ik ben eveneens lid van heel wat FB groepen en kan enorm genieten van de verschillende creaties die voorbij komen. Als ik slapeloze nachten heb dan ga ik eens bij hen langs om wat inspiratie op te doen en te genieten van al de prachtige handwerken. En ja, hoe meer je ziet, hoe meer je beseft dat je alsmaar tijd tekort hebt. Maar dat is nu eenmaal zo en hierdoor ga ik voortaan wat selectiever te werk wat patronen e.d. betreft.
    Ben eveneens benieuwd naar uw nieuwe haakcreaties.

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me